sobota, 16 lutego 2013

Wyróżnienie

Mój blog został wyróżniony przez Kasię z bloga KIOSC.
Dziękuję Kochana.



To  moje absolutnie pierwsze wyróżnienie, dlatego pękam z dumy.
Zgodnie z zasadami zdradzam siedem faktów dotyczących mnie:

1. COŚ, co kocham najbardziej, to czas tylko dla siebie
2. O sobie mówi mi się bardzo trudno.
3. LIpcowe słońce potrafi sprawić, że chce mi się wszystko.
4. TEn blog to duży kawałek mnie.

5. Ranek zaczynam codziennie o 6.00, szczerze tego nie cierpiąc.
6. Architektura wnętrz to moje niespełnione marzenie.
7. CHciałabym być bardziej zorganizowana.

Blogi, które wyróżniam:
Czary z drewna
Bo Mimi Blog
Moje fascynacje Moje Inspiracje Moje Pasje
Kalinki Summerhouse
Ocalone chwile me
Monday to Sunday Home 
Dobre Projekty Blog
Laurentino
Apetyczne Wnętrze
Minty House Blog 

Zauważyłam na blogach, szczególnie tych bardziej popularnych, lekkie zniecierpliwienie związane z kontynuacją zabawy w wyróżnienia. Jestem w stanie to zrozumieć;) - napisanie tego posta zajęło mi strasznie dużo czasu, więc nie oczekuję kontynuacji, chyba, że ktoś będzie miał ochotę;)
 



9 komentarzy:

  1. Gratuluję Olu! I ja dostałam pierwsze moje wyróżnienie, więc wiem ile to radości sprawia:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest. Niby blogi są taka bardzo osobistą formą a jednak fajnie jak ktoś je odwiedza i jeszcze na dodatek zapamiętuje na tyle, żeby wyróżnić.

      Usuń
  2. :) Bardzo serdecznie gratuluję :) tak ...to bardzo miłe ... dla mnie również dlatego PIĘKNIE CI DZIĘKUJE Aleksandro :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Olu, dopiero teraz siedzę i czytam ten post (czekając na dalsze badania...).
    Hm... chyba bardzo mało znam się na społeczności blogowej bo nie wiem co mam zrobić z wyróżnieniem (za które ogromnie dziękuję) i czy jeśli nie zrobię nic, to przestaną mnie lubić i czytać ? ;-).
    Oczywiście cieszę się że również Ty zostałaś wyróżniona bo to to zawsze dodaje skrzydeł :)

    I zastanawiam się dlaczego architektura wnętrz to niespełnione marzenie? Patrząc na Twoje posty są tak mocno nasycone cudownym wzornictwem że tylko krok Cię od tego dzieli... A czym się zajmujesz na codzień?:)

    Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gapa ze mnie. Powinnam napisać, co trzeba z tym zrobić:) Autorka wyróżnionego bloga powinna:
    1.podziękować nominującej na jej blogu,
    2.pokazać nagrodę VB u siebie
    3.ujawnić 7 faktów dotyczących samej siebie;
    4.nominować 10 (lub zależnie od wersji 15) blogów;
    5.poinformować o tym fakcie autorki nominowanych blogów. (tego jeszcze nie zrobiłam, ciągły brak czasu to mój prześladowca...)

    Od architektury wnętrz dzielą mnie studia;))) Nie wykluczam, ze kiedyś się za to zabiorę...tylko ten czas...może na uniwersytecie trzeciego wieku są takie kierunki;))
    Z zawodu jestem Pr'owcem, ale tylko pośrednio pracuję w swoim zawodzie - współprowadzę agencję eventową i jestem odpowiedzialna za wszystkie sprawy kreatywne. Kocham swoje zajęcie, ale stres jest czasami nieprzeciętny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyróżnienie i spróbuję jakoś ogarnąć ten temat pytań nominować:)

      Wybacz że tak bezpośrednio zapytałam o zawód ale byłam przekonana że masz na codzień wiele wspólnego z designem:) A to już wiele mówi:) Ściskam!

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz - każdy sprawia mi dużo przyjemności:)