czwartek, 24 stycznia 2013

Praca wre

Jak w tytule - praca wre.




Wprawdzie szlifowanie krzesła w domu, to nie jest dobry pomysł i po tym, jak zapyliłam cały salon, nie wspominając o przypalonym szlifierką parkiecie, dostałam eksmisję. .....ale radości mnóstwo...

W między czasie przekonałam się, że krzesło w przeszłości było już  lakierowane, z jasnego drewna, potem białe a potem ktoś po prostu zamalował wszystko brązową, olejną farbą..
Nie wiem, jak stare jest to krzesło, ale przez cały czas, kiedy się nim zajmuję, wyobrażam sobie poprzednich właścicieli i miejsca, w których stało...

Tak, jak już pisałam mam na to krzesło pomysł, który wprawdzie ciągle ewoluuje, ale baza jest.
Mimo wszystko poniżej kilka inspiracji dla krzeseł i foteli w tym stylu ludwikowskim. Może kogoś natchną:)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz - każdy sprawia mi dużo przyjemności:)