piątek, 18 stycznia 2013

Kolejna w alfabecie

I już zgodnie z tradycją, jak co tydzień kolejna odsłona mojego absolutnie subiektywnego alfabetu składającego się, że rzeczy, które lubię, które mi sie podobają i które są "moje".
Dzisiaj zapowiedź jutrzejszego postu, czyli literka:


Swoją drogą tutaj w bardzo charakterystycznej formie. Kto poznaje? pewnie wszyscy...

Tak, więc jutro, co ważnego na literę..

 Dobranoc!


zdjęcia: creativereview.co.uk, frenchbydesign.blogspot.com, greenwellies.tumbrl.com, homedesigndecorator.com

4 komentarze:

  1. Dopiero teraz trafiłam na Twojego bloga i jestem zachwycona tematem literkowym:) Także czekam co będzie na "C" :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, strasznie dużo radości sprawił mi Twój komentarz:)
    Mam małe opóźnienie z postem na literkę C - nie udało mi się wczoraj zrobić zdjęć, które zaplanowałam.
    Ale skoro teraz wiem, że ktoś na niego czeka - pełna mobilizacja:)
    Pędzę odwiedzić Cię na Twoim blogu.
    Do przeczytania:)

    PS> A w "Twoim alfabecie"? - co by się znalazło na literkę C?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ten moment "C" jak cannelloni, które po raz pierwszy zrobiłam parę dni temu i wyszło całkiem niezłe:)

      Usuń
  3. To zapraszam na moją odsłonę:) też kulinarnie, ale słodko:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz - każdy sprawia mi dużo przyjemności:)