piątek, 19 kwietnia 2013

Projekt DOM - tablica organizacyjna


To, że dawno nie pisałam o swoim projekcie nie znaczy, że nic się nie dzieje:)
Wprawdzie praca daje mi ostatnio nieźle w kość, co widać po mojej obecności tutaj także, ale działam na fali wiosennego przypływu energii i nawet noce mi w tym nie przeszkadzają!
Szafki do łazienki zamówione, blat pod umywalkę zamówiony; taras pod zadaszenie wymierzony, czekam na ofertę; krzesło prawie skończone.
A swoje wiosenne porządki i Projekt DOM zaczęłam od dobrej organizacji. I poukładania sobie wszystkiego w głowie.
Jako jego symboliczny akcent w naszym domu powstała tablica organizacyjna, która zawiśnie w kuchni.
Symboliczny też dlatego, że to jeden z takich projektów, który czekał na realizacje kilka miesięcy a wystarczyło kilkanaście minut, żeby został skończony;)
Tablica powstała ze starej ramy na zdjęcia, w której stłukła się szybka:

Rama + sznurek + pinezki + taśma dekoracyjna = Tablica organizacyjna:)




 






 



8 komentarzy:

  1. Świetna ta tablica !!!!!
    Podobno to jest bez sensu, że tracimy energię na odkładanie rzeczy na potem. Sama walczę z tym.
    A potem po miesiącach ...zajmuje nam to chwilę ...
    aj aj ... :-)))
    No, ale tymczasem czas chyba ściągnąć wrotki ... Prawda :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już odpięłam i pierwsze, co zrobiłam to przełączyłam maila ze służbowego na cosoliterowy:)
      Dziecko nocuje w szkole, więc moge wyciągnąć kopyta.

      Usuń
  2. Jest wspaniała! Mi się marzy na takiej trzymać zdjęcia, ale w tym celu muszę się chyba wyprowadzić z samego centrum miasta - tu się zza okna tak kurzy, że zdjęcia byłyby zaraz do wyrzucenia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł z tymi zdjęciami. Chyba wdrożę:) Mieszkam prawie na wsi, ale też się kurzy;)

      Usuń
  3. Świetna tablica!
    I ja równiez wziełam się w garść i działam... tzn mój M. działa a ja mówię co..:) Już kilka drobnych punktów udało się zrealizować. Jak się ruszę to opowiem o tym u siebie bo jest motywacja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam na Twoim blogu efekty tych wspólnych działań:) Super!

      Usuń
  4. Piękna 'tablica', piękny projekt i widzę, że nabyłaś swoje marzenie... :D
    świetne foty!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E...nie...na oryginał na razie muszę poczekać:) ale moje krzesło inspirowane eamsem i tak bardzo lubię, zwłaszcza ze nie widać różnicy..

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz - każdy sprawia mi dużo przyjemności:)