niedziela, 9 grudnia 2012

Świątecznie - drewniane litery

Ciąg dalszy świątecznych dekoracji.
Tym razem - drewniane napisy. Proste i niezwykle klimatyczne. A jeszcze jako świeczniki...mmmm...jak świątecznie...





Ten cudowny świecznik do kupienia na anguria.pl

A ja wybrałam taki napis i już niedługo u mnie będzie:))) Nie mogę się doczekać.


Można go kupić w sklepie Oli Reich, autorki jednego z moich ulubionych blogów:  www.czaryzdrewna.blogspot.com
Dostępny jest w dwóch wersjach: wykończonej, lub zupełnie surowej. Ja wybrałam tę druga opcję - nie mogłam sobie odmówić możliwości samodzielnego wykończenia go :)

To tyle, lecę delektować się leniwą niedzielą i zabieram się za przygotowanie zupy z dyni:)


 http://www.kwestiasmaku.com/kuchnia_polska/zupy/zupa_dyniowa_z_imbirem_pomarancza/przepis.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz - każdy sprawia mi dużo przyjemności:)