środa, 5 grudnia 2012

HELLO!

Dzień Dobry,
bloga czas zacząć.
Postanowiłam zebrać w jednym miejscu i podzielić się z Wami moją wielką pasją, jaką jest typografia.
Dzięki temu blogowi chciałabym uporzadkować  moje przepastne  archiwa - foldery zapchane zdjęciami  - mam nadzieję, że mnie mocno zdyscyplinuje i zmotywuje do dalszych poszukiwań.
Jest to moje pierwsze spotkanie z blogiem jako takim, więc z góry przepraszam za nieco nieporadne początki - nic tu jeszcze nie ogarniam;) Będę wdzięczna za wszystkie pomocne w ujarzmieniu bloga wskazówki.

 zdjęcie: http://www.etsy.com/listing/76505174/hello-wonderful-repurposed-letters


Dobra informacja - takie literki są do kupienia! Już niedługo pokażę więcej miejsc, gdzie można kupić fajne literki:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz - każdy sprawia mi dużo przyjemności:)