środa, 14 maja 2014

ZAPROSZENIE DIY


Pomimo strasznego zabiegania i umiarkowanego optymizmu związanego ze zbliżającym się wydarzeniem, nie mogłam sobie odmówić znalezienia w tym całym bałaganie odrobiny przyjemności i przygotowania zaproszeń. Lubię, kiedy moje dziubanie do czegoś się przydaje;) 
A ponieważ ostatnio mam dużą słabość do wszelkiego rodzaju wytworów papierowych, moją słabość do kaligrafii już znacie, grzechem byłoby tego nie wykorzystać:)
Tak więc już wiecie - kiedy mnie nie było tutaj, siedziałam wysmarowana klejem i tuszem i zaplątana we wstążki:) Efekt poniżej.

 








25 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na zaproszenia komunijne! Wyglądają bardzo elegancko. Zdecydowanie lepiej jest zrobić je samemu, niż kupować te tandetne, które są dostępne na rynku... ;)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło pięknie i delikatnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się napracowałaś, opłacało się BRAWO ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wydziubałaś i wykaligrafowałaś CUDNIE ....powodzenia w przetrwaniu przygotowań wszelakich i samego dnia wzniosłego ....i dam sobie głowę uciąć, że jak ją zobaczysz w kościele ,to łezka się zakręci w oku zrobionym, a klucha w gardle stanie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że ciebie nie było :) bardzo mi się podoba to na co czekałam :))))) też kocham papierowanie to się tak ładnie po ang nazywa-stationary!!!! LOVE YOUR WORK

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt fantastyczny: pięknie, prosto...z klasą. Bardzo bardzo mi się podoba...uwiodły mnie te zaproszenia ;-). Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Eleganckie, klasyczne i oryginalne w swej prostocie. Wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne!:)Moja córka też ma na imię Oliwia,i mamy komunię też teraz tyle,że 18.05 :)Że też na to nie wpadłam!Pewnie mnie nie wyszłoby tak pięknie jak Tobie:)Super;)Pozdrawiam i gratuluję talentu:)
    Sylwia H.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ola... piękne są :) nic dodać nic ująć.

    miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne są!!!!!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyszło! No opanowałaś poziom master!

    OdpowiedzUsuń
  12. Olu Pieknie!!! Napracowałaś się , nasmarowałaś klejem, ale czyż nie było warto, gdy teraz spoglądasz na efekt swojej pracy. To jedne z pieknieszych zaproszen jakie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie! Wspaniała robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zaproszenie i takie delikatne!!! Idealne na komunię:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna kolorystyka, a kaligrafia... marzenie :)
    Zdolniacha!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fiu, fiu!!! (że się tak wyrażę;) Super! Fajne nożyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaproszenia wyszły piękne, oryginalne niepowtarzalne, a przede wszystkim zrobione własnoręcznie i to jest piękne:))) Udanej imprezy życzę i miłego dnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe!takie własnoręcznie zrobione są najpiękniejsze!;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Olu, piękne! Eleganckie i bardzo indywidualne, a to jest w cenie.
    17.05? To już jutro!
    Udanego dnia!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. czekałam ,czekałam i siem doczekałam :) jak tam łezka się zakręciła ???ależ jestem CIEKAWA jak małą ubrałaś ???? buziole

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz - każdy sprawia mi dużo przyjemności:)