niedziela, 4 maja 2014

OGRODOWE MARZENIA I INSPIRACJE.


Witajcie. Jak Wam upływa majowy weekend?

Ja po wczorajszym dniu, który zaczął się od śnieżycy (tak, tak!) a skończył na szóstej kawie, dzisiaj wraz ze słońcem wracam do życia.

Wraz ze zniknięciem chmur, znowu chce mi się wszystko. Dzisiaj na tapecie - ogród:)
Ogrodnik ze mnie bardzo kiepski i oprócz trawy niewiele udaje mi sie wyhodować;) , ale w zasięgu moich możliwości na pewno jest taras, na który mam już w tym roku pomysł.
Wszystko wskazuje na to, że uda nam się już niedługo zrealizować moje marzenie, czyli go zadaszyć. Nic mnie tak nie frustruje i zniechęca, jak konieczność zbierania wszystkich poduch przy okazji każdego, nawet drobniutkiego deszczu...wrrrr....dlatego zazwyczaj po drugim takim deszczu, rezygnuję ze wszystkich dekoracji. Tym razem jest szansa, że będzie inaczej:) a taras wreszcie będzie wyglądał tak, jak sobie to wymarzyłam.



 1/2/3/4/5/6 www.loftbar.pl 7/ www.ikea.pl 8/ www.leroymerlin.pl

Do przygotowania kolażu użyłam przepięknego zdjęcia Line Klein, zdjęcia wykonane dla marki Made by Hands. Zajrzyjcie koniecznie na stronę tej fotografki - cudowne zdjęcia!

Kolejny, poza zadaszeniem tarasu wielki wiosenny projekt to siedziska z palet...zobaczymy, co nam z tego wyjdzie;)



 A poniżej jeszcze kilka inspiracji.

 Via style-files.com

Via interior value


        Via Muy Bien

29 komentarzy:

  1. Oli Twoje inspiracje już poznałam teraz czekam na zdjęcia z Twojego tarasu :-))))
    Uściski !
    ps. pędzę nadrabiać zaległości

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już moje dzieci będą w wieku, w którym nie wpadną na pomysł, by wyskoczyć z balkonu, też coś sobie wymyślę:) Ciekawa jestem Twojego tarasu, bo inspiracje poddajesz cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, jak mnie się marzy zadaszony balkon... Mam wszystko odkryte i brak mi serca do większych dekoracji... Jak zamierzasz zadaszyć swój? Ja myślałam chociaż o markizie..
    Piękne inspiracje!...:)
    Pozdrowienia niedzielne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja planuje drewniana konstrukcje. Wprawdzie kosztem swiatla w kuchni, ale dzieki temu troszke jakbysmy mieli dodatkowy pokoj...

      Usuń
  4. świetne siedzisko :) a "dekoracyjna klatka" ze świecą i roślinką - moje marzenie ...
    sama mam maleńki balkonik więc tym mocniej trzymam kciuki za Twoją realizację
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne inspiracje. Zawsze urzekają mnie palety w takich aranżacjach :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie :) Teraz już wiem skąd ten pinterestowy szał na przypinanie palet u Ciebie :) Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po Twojej myśli. Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha:) no tak...wieczorne poszukiwania..ja tez, bo juz nie moge sie doczekac cieplego wieczoru na moim tarasie...ps. zajrzalas do line klein? Cudne foty..

      Usuń
    2. Znam zdjęcia Line Kline już od jakiegoś czasu, ale przypomniałam sobie o tym dopiero jak przeglądałam jej portfolio :) No istne cuda! :) Uwielbiam pinterestowe polowania...chociaż ostatio przeginam bo każdą wolną chwilę spędzam na przypinaniu ;D No niech już będzie ciepło!

      Usuń
  7. Piękne inspiracje i muszę nimi się zadowolić bo chociaż moj balkon jest duży to nie korzystam z niego:( na razie muszę dokończyć malowanie balustrady a maluję ją już od 3 lat hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj. Moze czas to zmienic;)? Ja tez zadaszam juz taras trzeci rok....;))))

      Usuń
  8. inspiracje Ola przepiękne !! zazdraszczam tarasu bardzo !!!! pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do siebie Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o ogrodowe marzenia to ... o ogrodzie mogę sobie jedynie pomarzyć ;) Mój balkon póki co w opłakanym stanie ale wizję już mam, troszkę mniej industrialną ale znalalzłabym wspólny punkt zaczepienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka własnie drabinka z koszykami bardzo mi się podoba, bo nie zabiera dużo miejsca na balkonie a można ją ciekawie wykorzystać :))
    Udanego tygodnia Olu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te inspiracje! A te siedziska z palet bombowe. Szkoda, że na moich 5 m2 zabrałyby sporo miejsca :( cudne są i jakie muszą być wygodne! Olu buziak i pięknego tygodnia :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam tarasu to nie mam tez tego problemu. Niestety ;( Czekam na zdjęcia realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mój taras w tym roku będzie opaleciony :))) już szukam gdzie te europalety najtaniej zdobyć :) dzięki za inspiracje, zapisują do ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  15. Siedziska z palet są genialne.Inspiracje świetne.Też je widzę na swoim tarasie,który niebawem muszę zacząć urządzać.Strona świetna,choć większość produktów ma ceny zaporowe.
    pozdrawiam serdecznie i czekam na zdjęcia tarasu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietne inspiracje. Ja balkon mam malutki ale cos z nim chyba podzialam w tym roku.:) upatrzylam sobie takze malenki komplecik z leroy merlin. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam ten problem, moj taras w wiekszosci jest nie zadaszony, ratuje sie parasolem ale to i tak nie to samo, bo wraz z deszczem robi sie stres hihi.
    Meble z palet- bomba!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie to cudne. Mam trochę poczucie "winy" zaniedbania ogrodu. Ale w zasadzie u nas to kwestia kompromisu czasu i budżetu…(po takim wytłumaczeniu lepiej się czuje : -) )

    OdpowiedzUsuń
  19. alez sliczne inspiracje Oluś! mam 2 palety i szukam pomysłu na nie, a ten czarny stolik jest mega!!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz - każdy sprawia mi dużo przyjemności:)