poniedziałek, 17 lutego 2014

ŚWIECZNIK DIY.

Wprawdzie papierowe dekoracje nieco rzadziej pojawiają się ostatnio na blogach, jeszcze kilka miesięcy temu był na nie prawdziwy boom. Ponieważ jednak papier jest tak uniwersalnym i tak pięknym, naturalnym materiałem, że nie można mówić o jego wyjściu z mody, z czystym sumieniem i bez stresu, że będę posądzona o bycie passe zrobiłam sobie taki oto świecznik:)
Sposób jego przygotowania, wywodzący się z origami, jest bardzo podobny do tego, którym posłużyłam się  przy robieniu girlandy (TUTAJ). Świeczka zapalona w środku sprawia, że światło przepięknie załamuje się w miejscach gięcia papieru. Nie zapomnijcie tylko włożyć do środka słoika, albo czegoś niepalnego:)



19 komentarzy:

  1. no bomba jak dla mnie Oluś! :))) jest cudny:)
    jak ładnie pozaginałaś krawędzie... klasa!
    buziaki, dobrego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Walczyłam z tymi krawędziami, walczyłam:) dziękuję Aniu i wzajmenie:)

      Usuń
  2. Koronkowa robota Oli :-)))
    Świetnie to wyszło !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow,wygląda super.Chyba sama też spróbuję zrobić taki...
    Buziaki
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piekny!!!! A Tutorial jakiś, po proszę :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ola Ty to masz jednak talent do origami i szydełka :))) świetny jest !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny :) Bardzo lubię papier i to co można z niego stworzyć. Tobie świecznik wyszedł świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest - bardzo, bardzo wyjątkowy - cała aranżacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świecznik jest fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie papierowe cuda! Aktualnie jestem na etapie składania żurawia, zobaczymy co z tego wyjdzie hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny i ma ładne towarzystwo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piekny jest! Bardzo ciekawy!

    Pozdrawiam serdecznie!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  12. O proszę :) to też ozdoba łatwa to "odświeżenia", bo możesz sobie zrobić z dowolnego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  13. efekt znakomity!Nigdy nie byłam fanką origami,ale zachęciłaś mnie do spróbowania swoich sił:)
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ola pięknie Ci to wyszło :) powinnaś zrobić jakiś tutorial sama, chętnie skorzystam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz - każdy sprawia mi dużo przyjemności:)