piątek, 14 marca 2014

KÓŁKO I KRZYŻYK.


Dzisiaj trochę przewrotnie. Będzie o grze, ale nie tylko:)
Kółko i krzyżyk, czyli klasyka gatunku - sprawdza się zawsze i wszędzie a mojemu dziecku nigdy się nie nudzi. My mamy w domu piękną, w drewnianym wydaniu.
Przeprosiłam się z nią ostatnio - był czas, kiedy moja biało-mania sprawiła, że ukryłam ją głęboko w szafce, chodził mi nawet po głowie pomysł przemalowania jej, ale ostatecznie oryginalny kolor zwyciężył (jak na razie;)




Kółko i krzyżyk to także jeden z bardziej charakterystycznych motywów skandynawskiego designu, który tak bardzo lubię.
Oto kilka cudnych inspiracji. 

 3bpblogspot.com
 er-interiordesign.com
 home-trotter.blogspot.it
 minimalismo.com

 society6.com
 society6.com
nordicdays.blogspot.nl
 trendenser.se

Ja do jednego ze swoich ostatnich projektów wybrałam kółko. Wkrótce Wam pokaże:)
Miłego weekendu!

44 komentarze:

  1. kropki na scianie sa obledne!:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gra w drewnianym wydaniu bardzo podoba mi się, jak i krzyżyki we wnętrzach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też wydaje się fajniejsza niż kartkowo-ołówkowe wydanie:)

      Usuń
  3. Wspaniałe wydanie tej gry, zdecydowanie pozostaw w oryginale ten kolor - piekny!
    Super inspiracje.
    Miłego dnia zyczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! niesamowite:)) takiego jeszcze nie widziałam:))) jak dla mnie bomba!
    uściski, dobrego wekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam motyw kółek i krzyżyków! Jestem ciekawa co tam zmajstrowałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A takie coś małego:) już niedlugo się pochwalę

      Usuń
  6. No i chyba dobrze, że schowałaś :) Ta gra jest po prostu piękna!

    Tapetę w kropeczki bardzo lubię :)
    Uściskuję*
    Maila posłałam z wieściami o lampionie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowanie wiadomość dnia! Jesteś cudowna:) dziękuję!!!

      Usuń
  7. Nigdy nie widziałam takie wydania tej gry. Super, przepiękne! Nie dość, że do zabawy, to jeszcze wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ją w domu już ponad 10 lat:) a dopiero doceniłam...

      Usuń
  8. NAPISZĘ DRUKOWANYMI ,ŻE TA GRA JEST OBŁĘDNIE PIĘKNA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! przyznam się publicznie zazdroszczę Ci jej !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także zazdroszczę Ci tej gry:) Mam nadzieję, że porzuciłaś myśl o jej przemalowaniu, bo jest piękna!
    Mam też słabość do krop i krzyżyków. Bardzo ładne inspiracje dodałaś.
    Motyw krzyżyka odciskałam już ziemniakiem na poszewkach;) Bardzo podobają mi się kropy na ścianach... może zgapię coś, bo i tak latem planujemy malowanie;) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kropy można nakleić a potem w każdej chwili się ich pozbyc.:)

      Usuń
    2. To jeszcze lepiej! Nie wpadłabym na to, dziękuję :)

      Usuń
  10. O ile krzyżyki widywałam w sieci często, to na kółka jakoś do tej pory nie zwróciłam uwagi... Aż do dzisiaj :) Dzięki za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak zdecydowanie mniej charakterystyczne...

      Usuń
  11. Podpisuje się pod zachwytami gra jest piękna dla mnie industrialna nawet, o walorach rozrywkowych nie wspominając :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trafilas bo industrialne klimaty ostatnio mocno mi w glowie:)

      Usuń
  12. w sumie nigdy tak to tym nie myślałam :)))
    że gra w kółko i krzyżyk to takie "skandynawskie" ;)
    miłego :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kóło do mnie przemawia :)))
    Usciski Ola... :))
    Dostałam maila , poradziłam już sobie Olu tam gdzie mi podopowiedziałas :))) Dziekuje Bardzoooo :)
    Kissssss :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna ta gra! I kolory ma zdecydowanie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiekny komplet - do zakochania:))))

    OdpowiedzUsuń
  16. No właśnie - coś jest w tym kółku... Ja go wykorzystałam "bezczelnie" do mojego logo. Nie mogłam się oprzeć :) www.stabrawa.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Te krzyżyki we wnętrzach coraz bardziej mnie intrygują, może czas je zaszczepić u siebie?

    OdpowiedzUsuń
  18. nawet nie wiedziałam, że można taką dostać, świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna ta Wasza drewniana gra! aż zachęca do zabawy.
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja myslalam ze w to mozna grac tylko na kartce a tu prosze jaki swietny gadzet, bardzo mi sie podoba.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. dobrze, że nie przemalowałaś :-) vintage wygląda cudnie

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne motywy - ja ostatnio skusiłam się na krzyżyki na gałkach (zobacz sama - http://www.houseloves.com/blog/2014/3/19/nowe-gaki-new-knob)

    a grę masz piękną, nigdzie takiej jeszcze nie widziałam !!! suuuper, zazdraszam !

    OdpowiedzUsuń
  23. Gra wymiata! wspaniałe cudo! zazdraszczam (pozytywnie) ;)
    kissy

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz - każdy sprawia mi dużo przyjemności:)