wtorek, 21 maja 2013

Czytamy. Chustka.

Czy znacie Chustkę?
Bloga nieprzeciętnej kobiety, która w swoim blogu opisała swoje zmagania z nowotworem złośliwym?
Ja trafiłam na tego bloga jakiś czas temu, wtedy nie zostałam tam na dłużej. Niedawno trafiłam ponownie i zostałam wchłonięta. Totalnie wchłonięta. Całego bloga przeczytałam w ciągu jednej nocy.
I jednego jestem pewna - może przewartościować życie.
Nic więcej nie napiszę, bo tu każde słowo brzmi banalnie.
Bloga można znaleźć tutaj. Został już wydany w postaci książki:



 A pod koniec roku ma zostać wydana "Nieżona":

Z pewnością po nią sięgnę.
Zdjęcia pochodzą z bloga Chustka (LINK TUTAJ)
 



4 komentarze:

  1. Znam historie, pamiętam ją jak opowiadała o walce, widziałam w tvn reportaż jak bliscy ją wspominali .. książka .. może kiedyś, nie teraz

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudny i smutny temat... ja na razie poczekam, nie czuję się na siłach żeby przeczytać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam w swoim poście dopisać, że młodym mamom nie polecam:) Mnie rozwaliło strasznie, z drugiej strony po tej lekturze doceniam każdą z chwil spędzanych ze swoją córcią i są to na pewno chwile bardzo świadome..

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz - każdy sprawia mi dużo przyjemności:)