piątek, 7 grudnia 2012

Świątecznie - stempelki

Tak się składa, że urodziny mojego bloga pokrywają się z czasem przygotowań do Świąt. Może to nie przypadek - to jest czas, kiedy zawsze szukam inspiracji w sieci, teraz te inspiracje zaczęły rozsadzać moje foldery i efektem jest blog, w którym mogę swobodnie to wszystko upchnać:)
Tak, więc - do czego zmierzam tym przydługim wstępem - przez najbliższy czas pomęczę Was (bo zakładam optymistycznie, że ktoś tu może kiedyś zajrzy:)) inspiracjami dekoracji świątecznych. W wydaniu literkowym oczywiście.




Na pierwszy ogień stemple, bo dają nieograniczone możliwości dekorowania: można stworzyć własny papier do pakowania, ozdobić torebki, bileciki i wiele wiele innych. Oto kilka inspiracji:



Stemple i wosk:


Takie cudeńka można kupić tutaj:

http://www.nostalgicimpressions.com/Christmas_Wax_Seals_s/195.htm

Stemple i gips albo masa solna (świetne dla maluchów):



Ładne literkowe stempelki do takiej zabawy znalazłam np w sklepie fifirifi.pl:


Stemple i papier:



Taka pieczątka jest do kupienia na przykład tutaj:
 http://www.notonthehighstreet.com/englishstamp/product/merry-christmas-stamp

PS: Notonthehighstreet.com - wczoraj odkryłam i podejrzewam, że spędzę tam noc;) cudowne!!

Już niedługo kolejne świąteczne pomysły. 

Zdjęcia: 17apart.com, childhood101.com, notonthehighstreet.com, nostalgicimpressions.com, polkadotprintstudio.blogspot.com








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz - każdy sprawia mi dużo przyjemności:)