środa, 12 grudnia 2012

Świątecznie - litery z masy papierowej

Przedmioty  z masy papierowej to bardzo wdzięczna materia dla żądnych kreatywnych wrażeń. Daje właściwie nieograniczone możliwości (jedynym ograniczeniem moze być własna wyobraźnia) a przy okazji praca z nimi nie jest skomplikowana. 

Takie literki można kupić w Leroy Merlin, sklepach plastycznych i oczywiście w internecie.               Ja znalazłam np tutaj:
http://www.kreatywnie.com/sklep/pl/c/Przedmioty-z-masy-papierowej/46


 Efekty bajeczne:



 


I moje dwie ulubione:


 

Jak przygotowac takie litery? Tutaj tutorial:
http://www.hgtv.com/handmade/how-to-make-architectural-letters/index.html

Sama poważnie rozważam zrobienie takich literek. Jeżeli wystarczy mi czasu w natłoku przedświatecznych planów, z przyjemnością spróbuję.

I kolejne moje ulubione, na zdjęciu właściwie cała instrukcja :):


zdjecia: pinterst.com, etsy.com, tipjunkie.com, hgtv.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz - każdy sprawia mi dużo przyjemności:)