piątek, 28 grudnia 2012

Wygaszacz ekranu

Dzisiaj coś o cyfrach dla odmiany....
Znalazłam super wygaszacz ekranu.
Jego wersje testową zamontowałam już w swoim komputerze. Testową, bo finalna jest niestety płatna, ale może warta tego?




Wygaszacz wygląda ekstra, co minutę zmieniają się cyfry wpadające do wody.
Można go pobrać tutaj.

Potencjał tego wygaszacza zauważyła agencja obsługująca sklepy Issey Miyake w Japonii i użyła go jako instalacji na wystawach. Jak udało mi się wyczytać, zegary na poszczególnych witrynach pokazywały czas różnych miast na całym świecie: Paryża Nowego Jorku i Tokio.




 Tak jakoś światowo się zrobiło:)

Ja znalazłam jeszcze trzy bardzo fajne wygaszacze, które mają jedną przewagę nad prezentowanym powyżej. Sa bezpłatne;)





 Oto linki do ich pobrania:











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz - każdy sprawia mi dużo przyjemności:)