środa, 13 marca 2013

Litery we wnętrzach - Scrabble

Lubicie Scrabble?
Ja uwielbiam. Jedyna gra, która nigdy mi się nie nudzi. Kolejny dowód na to, że najprostsze rozwiązania są najlepsze.
Scrabble to też motyw, który pojawia się ostatnio bardzo często we wnętrzach.
Od dłuższego czasu zbieram inspiracje z Scrabble w roli głównej.
Znalazłam go też ostatnio na jednym z blogów, który z przyjemnością obserwuję: u Laurentino, w postaci fajnej dekoracji w jadalni. (TUTAJ).
Mnie Scrabble w domu podoba się bardzo - fajne, proste, efektowne. Można wykorzystać go jako małą okazjonalną dekorację, ale też jako dominujący motyw.













 I na koniec małe DIY, które znalazłam na blogu Stylizimo:






zdjęcia: stylizimo.com, etsy.com, ffffound.com, housedoctor.dk, stadtshem.se, theprettyblog.com, theukhighstreet.com, www.modcloth.com

5 komentarzy:

  1. a ja znalazłam u Ciebie inny pomysł , pomysł na papier toaletowy :-)
    szukam siaty !!!!
    :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam Scrabble, problem w tym, że niewiele moich domowników i znajomych je lubi, więc grywam rzadko.
    Ale inspiracje scrabblowe inspiracje są świetne! Moi faworyci: łazienkowy napis na drzwiach i podkładki pod kubki!
    Pozdrowienia Olu!

    OdpowiedzUsuń
  3. hi hi, tez lubię scrable, mimo iż słaba jestem w te "klocki" ;)
    Na ścianie bym sobie nie fundnęła takich scrabli, ale zsłonka w literki, czemu nie, Tymek by się uczył nawet w łazience ;), a pościel też fajny pomysł...kurczę... że ja o tym nie pomyślałam wcześniej;)
    Poduchy z pierwszymi literami imion domowników, miło by było zobaczyć :)
    Podkładeczki rzeczywiście ekstra!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz - każdy sprawia mi dużo przyjemności:)