niedziela, 20 stycznia 2013

W poście na C jest CZEKOLADOWO

Długo zastanawiałam się, co powinno się znaleźć pod literką C.
A to przecież takie oczywiste:)


Musy czekoladowe, brownie, gorąca czekolada, gęsta, aromatyczna, hmmm... 
Czekolada. Kiedyś pochłaniałam ją tabliczkami, teraz na pewno w mniejszych ilościach, ale za to  w bardziej wyszukanej formie.
To nie tylko słodycz. To też emocje. Kojarzy mi się z ciepłem, domem, miłymi momentami, ale też chwilami, kiedy jest ostatnią formą ratunku przed chandrą i innymi smuteczkami.

Na dzisiaj zaplanowaliśmy małą czekoladową ucztę.
Znacie Chocolate Company?
Link do sklepu tutaj

Mają cudowne i śliczne (bo forma, w jakiej są podane nie jest bez znaczenia - w 100% w moim stylu) czekoladowe produkty.
Najfajniejszy to niewątpliwie HotChocSpoon.
Drewniana łyżeczka wetknięta w czekoladową kostkę w różnych smakach - smaków wystarczy chyba na każdy dzień w roku. Do tego dodajemy kubek z gorącym mlekiem i...można oblizywać, rozpuszczać, mlaskać i cieszyć się chwilą:) Świetny na zimowe wieczory.



A drugi fajny produkt to zaklęte w małej puszeczce czekoladowe fondue. Wystarczy wlożyć do garnka, podgrzać i voila:) Moczymy owoce, ciasteczka i rodzinnie brudzimy się czekoladą;)
Taką właśnie puszeczkę mamy przygotowana na dzisiaj:






A owoce z babcinego ogródka;) rozmrożone mają się całkiem nieźle.
To znikam.. sami rozumiecie:)

zdjęcia: kayotic.nl, mmforceberg.com, productionparadise.com, ana-rosa.tumbrl.com, chocolatecompany.

2 komentarze:

  1. No tak, czekolada :) Ale jak zwykłam mówić: z deserów najbardziej lubię kotlet:). Przyznam szczerze - nie jestem fanem czekolady... kostka od czasu do czasu jest ok, ale większe ilości są poza moimi możliwościami:)
    Jednak zdjęcia które pokazałaś są naprawdę smakowite wiec z przyjemnością popatrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) jak poszperałam to można znaleźć też pyszne przepisy na mięso w sosie czekoladowym - trochę bardziej wytrawny wymiar czekolady:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz - każdy sprawia mi dużo przyjemności:)